| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Questlove LowerNewbie
|
Geplaatst: Zo Jan 10, 2010 2:28 pm
Onderwerp: Artists gezocht voor schone wand |
|
|
Goedendag allemaal,
om maar meteen te met de deur in huis te vallen zijn wij op zoek naar mensen die geďnteresseerd zijn om een piece te zetten voor een bedrijf. De maten hiervan zijn nog niet bekend maar je moet wel al snel denken aan 10m2 of misschien zelf meer. Dit zijn we op dit moment zelf ook nog aan het bepalen, het zal binnen in een pand zijn en er zal een losse wand geplaatst worden die gebruikt word in het bedrijf als versiering maar ook ter promotie wanneer er foto's of folders gemaakt worden of tijdens eventuele open dagen in de toekomst.
Dit is dus ook een kans om jezelf te promoten en in het zicht te komen bij meerdere bedrijven.
Het bedrijf betreft een auto-bedrijf dat verschillende facetten van de autobranche bedrijft.
Mocht je na het lezen van dit bericht meer willen weten of hoe en wat of je denkt ik wil dit wel en/of zal eens wat werk van me laten zien zijn mailtjes met foto's van eerder gemaakte pieces zeer welkom. Hier kun je ook met al je vragen en wensen terecht.
Wie weet horen we van elkaar.....laterz |
|
| Naar boven |
|
 |
wojo00 LowerNewbie
|
Geplaatst: Zo Jan 24, 2010 4:58 am
Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ben je nog op zoek naar een graffiti kunstenaar? Ik kan je Risk aanraden, hij heeft hele mooie graffiti op zijn website, ook andere kunst trouwens. Hier is zijn website: www.riskederat.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
|