spreek voor jezelf haha. hebben toevallig pas een track getaped die goed bij die uitspraak zou passen _________________ Limburgse tongval, die zachte G uit mn mond, skill heeft niks te maken met waar je vandaan komt!
ik ben vroeger wel eens gepakt terwijl ik op een bejaardenhuis stond te sprayen met een dozijn verfstiften in mijn tas. Zelfs toen konden ze niet bewijzen dat ik die 10 andere tags ook had gemaakt. gewoon zelfde lulverhaal opgehangen dat ik stoer wilde doen met andermans tag. Lache man, toen gingen we overal langsrijden en gingen ze kritische vragen stellen als: 'deze is nog nat!' Ik: 'da's niet waar!'
'Hoe weet je dat? ''ehhh.'
Toen ben ik in de bos op het hoofdbureau in een cel gepleurd en kon ik na wat verhoren om 6.00 weer naar huis. Zetten ze me netjes af. Daarna moest ik halten want ik was nog net 17. lucky bastard! _________________ Betonnen hoogbouw, waar kan ’t beter? je hebt als bouwbedrijf geen oude binnenstad te vrezen...
indeed! iemand anders waargebeurde verhalen over spannende achtervolgingen ofzoiets? _________________ Betonnen hoogbouw, waar kan ’t beter? je hebt als bouwbedrijf geen oude binnenstad te vrezen...